Ügyfélkapu bejelentkezés Ügyfélkapu

Magunkról

Nagy örömmel jelentjük be, hogy 2017.01.19-én csütörtökön elindult az Északdunántúli Vízmű Zrt. Virtuális ügyfélkapcsolata.

 

Miért újdonság a Virtuális ügyfélkapcsolat az ÉDV Zrt. életében? Mert ezzel megvalósította mindannyiunk álmát, ami az ügyintézéshez köthető. Fotelből intézhető folyamatok, bejelentések nyomon követése, és mindez úgy, hogy ki sem mozdulunk a lakásból, nem állunk tömegben.

 

A HW Stúdió Kft. célja egy könnyen elérhető, kényelmes és gyors, teljes körű tájékozódást és ügyintézést nyújtó alkalmazás létrehozása volt. Használatával bárhonnan, a nap 24 órájában, csupán néhány kattintással biztonságosan rögzítheti mérőállását; megtekintheti számláit, számlaegyenlegét; bankkártyás fizetést indíthat; számlamásolatot igényelhet; időpontot foglalhat; módosíthatja személyes adatait vagy akár e-számlára válthat.

 

A működés kialakításkor a filozófiánk mérföldkövei:

  • ár/érték arány

  • “fotel-ügyfél”

  • ügyfélközpontú kommunikáció

  • valódi szolgáltató

  • kultúraváltás

  • bürokráciamentes, és biztonságos működés

Virtuális ügyfélkapcsolatunk használatával mit kaphat az ügyfél:

  • Választás szabadságát ügyeinek intézésében

  • Komplex szolgáltatási rendszert

  • Információt a tájékozódáshoz

  • Időt! Kényelmes, gyors ügyintézést

  • Könnyen kezelhető weboldalt és applikációt

  • Biztonságos, egyszerű folyamatokat

  • A bejelentések, változások nyomon követését

 

A HW Stúdió Kft. a Virtuális kapcsolattal megvalósította:

  • Az online információ szolgáltatást

  • Az ügyleíráson túlmenően az ügyintézéshez szükséges, űrlapok, nyomtatványok letölthetőségét

  • Az űrlapok online kitöltését és továbbítását

  • Néhány esetben a teljes online ügyintézést, űrlap kitöltését, továbbítását, döntést és kézbesítést

 

 

1. Hivatalos bemutató: MAVÍZ Konferencia 2016.10.20.

 

 

 

 

 

2. Képek az alkalmazásból:

 

 

 

A cikk írója:

Sándor Cecília projektmenedzser

Lépjen velünk kapcsolatba

QR Code